9 листопада 2023 року
14:05:35 09.11.2023 НазадРОБОТА З МОЛОДДЮ:НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНИЙСЕМІНАР-ЕКСКУРСІЯ«РЕГІОНАЛЬНИЙ БРЕНДИНГ»
Природно-ресурсні активи можуть приймати участь у розвитку територіальної економіки як прямо, у вигляді засобу виробництва, простору розміщення інфраструктурного чи виробничого об’єкта, туристичного маршруту, природної сировини, так і опосередковано як складова регіонального бренду. До регіональних брендів традиційно відносяться товарні знаки, торгові марки, бренди, логотипи, слогани та інші права інтелектуальної власності, пов’язані з територіальною економікою. Розвиток регіонального брендингу є важливою складовою в таких галузях, як народні промисли, готельно-ресторанне господарство, виробництво продуктів харчування, напоїв, інших товарів. Відомими марками регіонального бренду в нашій країні стали «Український борщ», «Київський торт», «Ніжинський огірок», «Дніпровська чайка», «Полтавська галушка», «Звенігородський сир», «Закарпатський коньяк», «Херсонський кавун», «Котлета по-київськи», «Софія Київська», «Брусилівські ковбаси», «Львівські пляцки» тощо. Знайомство з регіональними брендами є важливою складовою підготовки майбутніх спеціалістів з маркетингу, менеджменту, географії, туризму, готельно-ресторанної справи тощо.
Відповідно до угоди про співробітництво між відділом методології сталого розвитку ІДПЯЖ НАН України та кафедрою індустрії гостинності та сталого розвитку ННІУЕП ТНУ імені В.І. Вернадського, провідний науковий співробітник відділу методології сталого розвитку ІДПЯЖ НАН України к.е.н., с.н.с., доцент Д.В. Клиновий взяв учать у навчально-практичному семінарі-екскурсії «Регіональний брендинг», який відбувся 7 листопада 2023 року. Захід було організовано для студентів Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського спеціальностей «Туризм», «Готельно-ресторанна справа», «Науки про землю», «Менеджмент» з метою ознайомлення із складовими регіонального бренду міста Києва.
У своєму виступі Д.В. Клиновий охарактеризував регіональні активи Київщини, пов’язані з унікальними місцевими природними умовами і ресурсами, історичними і культурними об’єктами, відомими особистостями, рецептами страв, товарами місцевого виробництва тощо. Доповідачем було зазначено, що ціннісні аспекти природно-ресурсних активів як складових регіонального бренду повинні відображатися у назвах, логотипах, графічному оформленні бренда, слоганах, рекламних роликах тощо для осмислення, схвалення й прийняття регіонального бренду товару або послуги споживачем, а також для конструювання привабливого іміджу території. Це сприятиме розвитку територіальної економіки та позитивно впливатиме на якість життя населення.