11 жовтня 2019 року

13:35:47 11.10.2019 Назад

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПЛАНУ СТАЛОЇ МІСЬКОЇ МОБІЛЬНОСТІ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА

25 вересня 2019 року в колонній залі КМДА відбулася презентація Плану сталої міської мобільності Подільського району міста Києва, розробленого в рамках реалізації проєкту "Інтегрований розвиток міст в Україні". 

Інтегрований розвиток Подільського району – процес організації життя, спрямований на досягнення цілі сталого розвитку № 11 – сталий розвиток міст і громад. Проект розробляється на запит Київської міської держадміністрації та фінансується урядом Німеччини і Швейцарії.

Експерт із планування та розвитку територій до участі в заході був залучений аспірант відділу проблем економіки земельних і лісових ресурсів Державної установи «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку Національної академії наук України» Бегаль Іван Іванович, який працював над одним із пріоритетів плану – комфортне міське середовище.

Під час обговорення пріоритету Бегаль І.І. акцентував увагу на необхідності дотримуватись сталих та компактних принципів планування населених пунктів, а саме:

        максимально ефективно використовувати вже забудовану територію, тобто надавати перевагу не забудові нових територій, а ревіталізації існуючих;

        планувати багатофункціональне використання території з поєднанням різної діяльності жителів (житло, робота, відпочинок, побутове обслуговування), а також комфортною та безпечною можливістю пішохідного й велосипедного пересування;

        побудувати нові житлові райони з обов’язковим спорудженням нової чи вдосконаленням наявної транспортної інфраструктури;

        забудовувати міста з рівномірним розподілом робочих місць у районі;

        збільшувати кількість центрів та субцентрів у районі.

Під час обговорення пріоритету комфортного міського середовища Бегаль І.І. запропоновано запровадження нового обмеження для забудови міста – лінії містобудівного освоєння (жовта лінія на знімку), оскільки лісові площі в Києві доцільно розглядати як елементи зовнішньої екологічної мережі, землі стратегічного запасу та природно-заповідного фонду. Включення цих територій до меж населеного пункту призводить до параметричних викривлень територіального балансу, що може негативно впливати на оцінку стану планувальної структури міського середовища в цілому.

Також були презентовані інші заходи, а саме щодо:

        зниження міграції жителів у межах міста;

        розвиток громадських центрів і точок тяжіння біля спальних районів;

        зростання частки пересування сталими видами транспорту;

        покращення екологічного стану в місті та інше.

 

Відділ проблем економіки земельних і лісових ресурсів